06. april 2010.

07. april 2010.

Mlada perspektivna beogradska grupa Svi na pod! održala je sinoć svoj promotivni koncert u Domu Omladine pred iznenađujuće brojnom publikom.

Da se nešto sprema pokazala je gužva koja je počela da se pravi tokom 40-minutnog nastupa predgrupe Inje. Mladi trio zagrejao je publiku svojim viđenjem elektro popa i tekstovima ljubavne tematike. Poprilično zrela svirka i postavka koja liči na grupu Young Marble Giants izazvala je odobravanje i osmehe na licima prisutnih.
Malo posle 22 časa, počeli su da izlaze na binu članovi grupe Svi na Pod! - klavijaturista i vođa grupe Petar Rudić, bubnjar Goran Savić, izvanredni mladi basista Ivan Mihajlović, gitarista Ivan Mirković, flautista/saksofonista Jamal Al Kiswani. Nakon njih pojavili su se Bojan Petronijević i Bojana Vunturišević.

Pevačica Bojana bila je obučena u pripijenu crnu haljinu i srebrne cipele sa krilcima. Komplikovana frizura sa šeširićem/tokom i sa perlama preko lica doprinela je njenom atraktivnom izgledu. Ako se neko nadao da će to biti sve od nje, prevario se, jer ona poseduje specifičan glas i dobru pojavu. Nasuprot njoj brkati pevač Bojan izgleda totalno strejt dok ga ne ponese muzika.
Prevashodno mlađa publika (mnogo lepih devojaka!) bila je upoznata sa pesmama benda iako tek treba da im izađe album prvenac. Svi na pod! u osnovi gaji čvrsti funk koji se bazira na besprekornoj ritam sekciji što stvara solidnu osnovu na koju se nadograđuju klavijature, gitara i posebno saksofon. Saksofonista Jamal se tokom koncerta pokazao u najboljem svetlu virtuozno izvodeći svoje deonice.

Grupa je zvučala uvežbano, kompaktno i poletno što je kao rezultat imalo adekvatnu reakciju publike. Numere "Danas nije juče", "Čarobni limun", "Iza nas", "Jutro posle" naišle su na odobravanje publike. Verzija pesme Bebi Dol "Mustafa" izmamila je osmeh i opšte odobravanje. Dobra razmena energije između pevača i pevačice  osetila se i u pesmama "Trema", "Lopovska", "Pravim se luda". Naravno tu je izveden i hit "Ćao Nevena" u veoma čvrstoj verziji koja nije ostavljala dileme - svi su plesali!

Posle sat vremena grupa se oprostila od publike hit pesmom "Boogie Woogie", ali je brzo izašla na bis i izvela još jedan adut - "Afrikanac iz Beograda", obradu dobro poznate numere grupe Du-Du-A. Kad smo mislili da je kraj, publika je izmamila još jedan bis. Uz ponovljene kompozicije "Ćao Nevena" i "Lopovska" napokon smo čuli i dugo očekivanu pesmu "Zlato".
Iako smo ostali u vertikali može se reći da su Svi na pod! opravdali epitet grupe u usponu. Novu svirku zakazali su za 25. aprila kod Hajdučke česme kada će nastupiti u okviru Super Natural Festivala.

tekst - slobodan vlaketiĆ
fotografije - nebojŠa mićkoviĆ

Sonny Vincent